Ο επικεφαλής της τεχνικής διαπραγματευτικής ομάδας του Ιράν στην Ελβετία, Καζέμ Γκαριμπαμπάντι, δήλωσε το πρωί της Τρίτης ότι «ολοκληρώθηκαν με επιτυχία οι τεχνικές συνομιλίες με τις ΗΠΑ», εξηγώντας ότι έχουν συσταθεί τέσσερις ομάδες εργασίας.
Κάθε ομάδα θα επικεντρωθεί σε ένα ζήτημα, την άρση των κυρώσεων, το πυρηνικό πρόγραμμα του Ιράν, την ανοικοδόμηση και την οικονομική ανάπτυξη της χώρας, καθώς και τη διασφάλιση της…

