«Ο Τραμπ είναι ο καλύτερος φίλος του Ισραήλ»

Ο πρωθυπουργός του Ισραήλ, Βενιαμίν Νετανιάχου, εξέφρασε την υποστήριξή του στον Ντόναλντ Τραμπ, χαρακτηρίζοντάς τον ως τον «καλύτερο φίλο» που είχε ποτέ το Ισραήλ στον Λευκό Οίκο.

Σε βιντεοσκοπημένο μήνυμα, ο Νετανιάχου ευχαρίστησε τον πρώην Αμερικανό πρόεδρο, με αφορμή την αποδοχή από το Τελ Αβίβ της πρότασης του Αμερικανού απεσταλμένου, Στιβ Γουίτκοφ, για παράταση της προσωρινής κατάπαυσης του πυρός στη Γάζα – πρόταση που…

Διαβάστε περισσότερα