Η ιρανική αντιπροσωπεία που συμμετείχε στις συνομιλίες με τις Ηνωμένες Πολιτείες στην Ελβετία υπό την μεσολάβηση του Κατάρ και του Πακιστάν επιστρέφει στην Τεχεράνη «έπειτα από 18ωρες εντατικών συνομιλιών», μετέδωσε το ιρανικό πρακτορείο ειδήσεων Irna.
Η υπό τον πρόεδρο του ιρανικού κοινοβουλίου Μοχάμεντ Μπαγέρ Γαλιμπάφ ιρανική αντιπροσωπεία, στην οποία συμμετείχε και ο υπουργός Εξωτερικών Αμπάς Αραγτσί «αναχώρησε από το…

