Δεύτερη εβδομάδα Ιουλίου ενημερώνει ο Ντιάν το ΣΑ ΟΗΕ στη Νέα Υόρκη

Το Ιράν θα αυξήσει σημαντικά τις ποσότητες ξένου νομίσματος από το Σάββατο, μετά τη βελτίωση της πρόσβασης σε ξένα περιουσιακά στοιχεία και την πρόσφατη χαλάρωση των περιορισμών στις εξαγωγές πετρελαίου, όπως δήλωσε την Τετάρτη ο διοικητής της Κεντρικής Τράπεζας Abdolnasser Hemmati, σύμφωνα με το ιρανικό πρακτορείο Nournews.

Η προσωρινή συμφωνία που υπογράφηκε την περασμένη εβδομάδα μεταξύ Τεχεράνης και Ουάσιγκτον υποχρεώνει τις ΗΠΑ να…

Διαβάστε περισσότερα