Η Κεντροαφρικανική Δημοκρατία κήρυξε επιδημία χολέρας μετά την επιβεβαίωση 24 θανάτων και 197 κρουσμάτων κοντά στην πρωτεύουσα Μπανγκούι, σύμφωνα με τον Υπουργό Υγείας.
«Το Υπουργείο Υγείας επιβεβαίωσε σήμερα, 26 Ιουνίου, επιδημία χολέρας στις υγειονομικές περιφέρειες Μπίμπο και Μπάικι, νοτιοδυτικά του Μπανγκούι», δήλωσε ο Πιερ Σομς αργά την Παρασκευή.
Μέτρα για τον περιορισμό της εξάπλωσης έχουν ήδη ληφθεί στις πληγείσες…

