«Δεν αρκεί να εκθειάζουμε την προσήλωση των ωρομίσθιων εργαζομένων κάθε καλοκαίρι, όπως είναι οι ναυαγοσώστες και οι δασοπυροσβέστες» υπέδειξε ο ΓΓ της ΠΑΣΥΕΚ ΠΕΟ.
Μιλώντας στη ραδιοφωνική πυξίδα ο Σταύρος Ανδρέου επεσήμανε ότι «πρέπει να φροντίσουμε ως πολιτεία να ζουν και να εργάζονται με αξιοπρέπεια και να διασφαλίσουμε ότι οι εργαζόμενοι για τις οικογένειες τους μπορούν να προσφέρουν έστω τα στοιχειώδη.
Μιλώντας στη…

