Σε κινητοποιήσεις προσανατολίζονται οι εργαζόμενοι του Τμήματος Εσωτερικής Καθαριότητας του Γενικού Νοσοκομείου Λευκωσίας, προειδοποιώντας με 24ωρη απεργία την Παρασκευή 19 Ιουνίου, εάν μέχρι το τέλος της εβδομάδας δεν υπάρξουν γραπτές δεσμεύσεις από τον ΟΚΥπΥ για επίλυση των προβλημάτων υποστελέχωσης και των καταγγελιών για απαξιωτική μεταχείριση του προσωπικού.
Ομόφωνη απόφαση για δυναμικά μέτρα
Η απόφαση λήφθηκε…

