«Ο υπουργός μάς άφησε στο έλεος του Αρχηγού» – Σφοδρή επίθεση της Ισότητας για τα ωράρια των αστυνομικών

Καταγγελίες για έλλειψη διαλόγου και παρέμβασης

Μετωπική επίθεση κατά του Υπουργού Δικαιοσύνης και του Αρχηγού Αστυνομίας εξαπέλυσε ο πρόεδρος της συντεχνίας Ισότητα, Νίκος Λοϊζίδης, καταγγέλλοντας πλήρη απουσία διαλόγου για τα ωράρια και τις συνθήκες εργασίας των αστυνομικών.

Μιλώντας στην Πρωινή Έκδοση του Άστρα, υποστήριξε ότι ο Αρχηγός Αστυνομίας δεν δέχεται κανέναν ουσιαστικό διάλογο, ενώ κατηγόρησε τον Υπουργό…

Διαβάστε περισσότερα