Με φόντο νέα Πενταμερή, η Ολγκίν ενημερώνει τον Γκουτέρες

Με την Προσωπική του Απεσταλμένη για το Κυπριακό, Μαρία Άνχελα Ολγκίν, είναι προγραμματισμένο να συναντηθεί το βράδυ ο ΓΓ του ΟΗΕ, Αντόνιο Γκουτέρες, στην έδρα των Ηνωμένων Εθνών στη Νέα Υόρκη.

Η συνάντησή τους γίνεται σε συνέχεια των πρόσφατων επαφών της κ. Ολγκίν σε Λευκωσία, Άγκυρα και Αθήνα. Η κ. Ολγκίν, σύμφωνα με πληροφορίες, θα συζητήσει με τον ΓΓ ΟΗΕ τα αποτελέσματα των επαφών τις με τις δύο πλευρές στην Κύπρο, καθώς και με…

Διαβάστε περισσότερα