Δύο χρόνια μετά το βρέφος που «έσβησε» σε σπίτι-τρώγλη δεν έχει ακόμη ταφεί

Σχεδόν δύο χρόνια μετά τον τραγικό θάνατο ενός τρίμηνου βρέφους, η σορός του εξακολουθεί να παραμένει στα αζήτητα στο νεκροτομείο του Γενικού Νοσοκομείου Λευκωσίας, εγκλωβισμένη σε μια πολύπλοκη νομική διαδικασία.

Πρόκειται για το βρέφος που έχασε τη ζωή του το καλοκαίρι του 2024, σε συνθήκες που συγκλόνισαν το παγκύπριο, καθώς οι έρευνες κατέδειξαν σοβαρή παραμέληση και άθλιες συνθήκες διαβίωσης.

Κανείς δεν παρέλαβε τη…

Διαβάστε περισσότερα