Δήμος Λεμεσού και Δημόσια Έργα θα «λογαριαστούν» για ασχήμιες του ΣΒΑΚ

Παρά τις αντιδράσεις που έμπρακτα εκδηλώθηκαν για «στραβάρες» που έγιναν στα πλαίσια έργων για το ΣΒΑΚ Λεμεσού, το Τμήμα Δημοσίων Έργων τηρεί σιγή ιχθύος εδώ και 20 μέρες, χωρίς να απαντήσει στα 11 σημεία που καταγράφονται σε σχετική επιστολή του Δήμου και αφορούν τα περιβόητα πασαλάκια που τοποθετήθηκαν σε δρόμους του κέντρου της πόλης και τα οποία πυροδότησαν και τις αντιδράσεις των πολιτών.

Το «ξεκαθάρισμα λογαριασμών» μεταξύ…

Διαβάστε περισσότερα