Σχεδιάζουν από τώρα το… μέλλον στην Ανόρθωση

Τι κι αν υπάρχει ποινή για απαγόρευση μεταγραφών. Στην Ανόρθωση έχουν αποδεχθεί την κατάσταση και προχωρούν τη διαδικασία για το χτίσιμο της ομάδας τα επόμενα χρόνια. Αφού δεν υπάρχει η δυνατότητα μεταγραφών, η δουλειά συνεχίζεται στο κομμάτι των ανανεώσεων. Ο Μπέγκστρομ υπέγραψε για 1+1 χρόνια, ο Κίκο θα παραμείνει στην ομάδα, ο Σεργίου θα αποκτηθεί […]

Διαβάστε το στο match.cy :Σχεδιάζουν από τώρα το… μέλλον στην Ανόρθωση

  ​



Διαβάστε περισσότερα