Κατέρχεται σε 24ωρη παγκύπρια απεργία σήμερα το ωρομίσθιο κυβερνητικό προσωπικό
Σε 24ωρη παγκύπρια απεργία κατέρχεται σήμερα, Τετάρτη 24 Ιουνίου, το Ωρομίσθιο Κυβερνητικό Προσωπικό, διεκδικώντας μισθολογικές αυξήσεις και βελτίωση των όρων εργοδότησής του στο πλαίσιο των διαπραγματεύσεων για ανανέωση της συλλογικής σύμβασης εργασίας για την περίοδο 2025-2027.
Η απεργία, που οργανώνεται από τις συντεχνίες ΟΕΚΔΥ-ΣΕΚ, ΠΑΣΥΕΚ-ΠΕΟ και ΔΕΕ…

