Ομοσπονδία γονέων: Καταγγέλλει απομάκρυνσή από αίθουσα

Απόφαση για απομάκρυνσή της από αίθουσα που χρησιμοποιεί καταγγέλλει Ομοσπονδία γονέων στη Λευκωσία

Για απόφαση απομάκρυνσής της από αίθουσα του Β΄ Δημοτικού Σχολείου Λακατάμειας κάνει λόγο σε ανακοίνωσή της η Ομοσπονδία Συνδέσμων Γονέων Δημοσίων και Κοινοτικών Νηπιαγωγείων Λευκωσίας, εκφράζοντας την ένστασή της και ζητώντας αναστολή της εφαρμογής της.

Εκφράζοντας έκπληξη για την απόφαση που της κοινοποιήθηκε, όπως…

Διαβάστε περισσότερα