Μπορεί οι δικηγόροι να θεωρούν εξευτελιστικό τον έλεγχο που υφίστανται στην είσοδο τους στα Δικαστήρια, αλλά είναι μάλλον αναγκαία η ταλαιπωρία.
Πάντως εξευτελιστική δεν είναι γιατί προέχει η ασφάλεια. Βεβαίως όταν μιλάμε για μέτρα ασφάλειας, μιλάμε και για την ασφάλεια των Δικηγόρων.
Στις 4 Ιουνίου κατά τον έλεγχο στην είσοδο του Επαρχιακού Δικαστηρίου Λευκωσίας, εντοπίστηκε πολίτης που συνοδευόταν από τον δικηγόρο του, να…

