ΚΕ για ωρομίσθιους: Ο διάλογος συνεχίζεται

Ο διάλογος για ζητήματα ωρομίσθιων συνεχίζεται, είπε ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος

Υπάρχουν ζητήματα στα οποία ο διάλογος θα πρέπει να συνεχισθεί, αλλά και αιτήματα των ωρομίσθιων υπαλλήλων που αντικρίσθηκαν θετικά από το ΥΠΟΙΚ στη χθεσινή τους συνάντηση ανέφερε ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος, Κωνσταντίνος Λετυμπιώτης, ο οποίος παρέλαβε σήμερα μετά το τέλος της συνεδρίας του Υπουργικού Συμβουλίου το υπόμνημα με τις θέσεις των…

Διαβάστε περισσότερα