Περίπου 7.500 ωρομίσθιοι εργαζόμενοι του Δημοσίου κατέρχονται σε 24ωρη απεργία την ερχόμενη Τετάρτη, κλιμακώνοντας τις κινητοποιήσεις τους λόγω της καθυστέρησης στην ανανέωση των συλλογικών συμβάσεων για την περίοδο 2025-2027.
Η απεργία αναμένεται να επηρεάσει τη λειτουργία σειράς κρατικών υπηρεσιών, καθώς οι ωρομίσθιοι εργάζονται σε καίριους τομείς, όπως το Τμήμα Δασών, η Πυροσβεστική Υπηρεσία, η Πολιτική Άμυνα, το Τμήμα Οδικών…

