ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ: Σε 24ωρη απεργία 7.500 εργαζόμενοι για τις συλλογικές συμβάσεις

Περίπου 7.500 ωρομίσθιοι εργαζόμενοι του Δημοσίου κατέρχονται σε 24ωρη απεργία την ερχόμενη Τετάρτη, κλιμακώνοντας τις κινητοποιήσεις τους λόγω της καθυστέρησης στην ανανέωση των συλλογικών συμβάσεων για την περίοδο 2025-2027.

Η απεργία αναμένεται να επηρεάσει τη λειτουργία σειράς κρατικών υπηρεσιών, καθώς οι ωρομίσθιοι εργάζονται σε καίριους τομείς, όπως το Τμήμα Δασών, η Πυροσβεστική Υπηρεσία, η Πολιτική Άμυνα, το Τμήμα Οδικών…

Διαβάστε περισσότερα