Το υπουργείο Εξωτερικών του Ιράν ανακοίνωσε ότι «καταδικάζει απερίφραστα» τα τελευταία αμερικανικά πλήγματα στις νότιες ακτές της χώρας, χαρακτηρίζοντάς τα «βάρβαρες επιθέσεις».
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Τεχεράνης, οι επιθέσεις της Ουάσινγκτον συνιστούν παραβίαση της εκεχειρίας που προβλεπόταν στο πλαίσιο του μνημονίου κατανόησης μεταξύ Ιράν και Ηνωμένων Πολιτειών.
«H αθέτηση υποσχέσεων αποτελεί μέρος της φύσης…
Διαβάστε περισσότερα

