Τέλος τα κινητά στα σχολεία της Τσεχίας από το 2027 – Θα επιτρέπονται μόνο για λόγους υγείας

Την απαγόρευση της χρήσης κινητών τηλεφώνων στα σχολεία από τον Σεπτέμβριο του 2027, προβλέπει σχέδιο νόμου που κατέθεσε η κυβένηση της Τσεχίας, όπως δήλωσε σήμερα ο πρωθυπουργός Αντρέι Μπάμπις.

Με τον τρόπο αυτό, η Τσεχία να εντάσσεται με τη σειρά της σε μια ολοένα και μεγαλύτερη τάση που καταγράφεται διεθνώς για τον περιορισμό του χρόνου μπροστά στην οθόνη του κινητού για τα παιδιά μέσα στην τάξη.

Η απαγόρευση θα αφορά τη…

Διαβάστε περισσότερα