Η επιταχυνόμενη γήρανση του οργανισμού σε νέους ενήλικες θα μπορούσε να εξηγήσει γιατί όλο και περισσότεροι άνθρωποι κάτω των 50 ετών νοσούν από καρκίνο, σύμφωνα με ερευνητές.
Από το 1990 έως το 2019, οι διαγνώσεις καρκίνου σε ασθενείς ηλικίας κάτω των 50 ετών αυξήθηκαν κατά 24% παγκοσμίως και η ανοδική τάση συνεχίζεται, αναφέρει ο Independent. Το φαινόμενο έχει προκαλέσει έντονο επιστημονικό ενδιαφέρον, καθώς οι ερευνητές προσπαθούν…

