Ένας 17χρονος στη Γαλλία πέθανε αφού δέχθηκε ενέδρα και ξυλοκοπήθηκε άγρια από πέντε δράστες σε εργοτάξιο στη Ναρμπόν.
Το περιστατικό έγινε την Παρασκευή (19/6 . Ο έφηβος φέρεται να παρασύρθηκε και να δέχτηκε βίαιη επίθεση γύρω στις 7 μ.μ. σε ένα εργοτάξιο. Βρέθηκε το επόμενο πρωί από έναν εργάτη.
Ο Λουί υπέστη σοβαρά τραύματα στο πρόσωπο και πέρασε τρεις ημέρες σε τεχνητό κώμα πριν υποκύψει στα τραύματά του στο νοσοκομείο….

