Είναι ακριβό ένα air condition στο Παρίσι;

Μπορεί εδώ στον Νότο να μη θεωρούμε καθόλου παράδοξο φαινόμενο, από τον Ιούνιο και μετά, τα 35άρια και τα 40άρια, αλλά ζούμε στη Μεσόγειο και το βλέπουμε τόσο φυσιολογικό, όσο το ότι το πρωί βγαίνει ο ήλιος.

Πλην όμως οι κάτοικοι του Βορρά, αν και έχουν εμπειρία διακοπών στο Νότο, όταν τα θερμόμετρα στη χώρα τους «τολμήσουν» να υπερβούν τους 30 βαθμούς υποφέρουν. Και όχι μόνο υποφέρουν, αλλά είναι απολύτως απροετοίμαστοι για…

Διαβάστε περισσότερα