Ξεκινά σήμερα στο Γκντανσκ της Πολωνίας η ετήσια διάσκεψη για την ανοικοδόμηση της Ουκρανίας, χωρίς τη συμμετοχή του Ουκρανού προέδρου Βολοντίμιρ Ζελένσκι, λόγω της έντασης μεταξύ Κιέβου και Βαρσοβίας.
Προτεραιότητα της διάσκεψης αποτελεί η αποκατάσταση του ενεργειακού τομέα που έχει πληγεί ιδιαίτερα από τις επιθέσεις της Ρωσίας.
Πολιτικοί, εκπρόσωποι του επιχειρηματικού κόσμου και επενδυτές άρχισαν να καταφτάνουν…

