Διακοπή ηλεκτρικού ρεύματος στον πυρηνικό σταθμό της Ζαπορίζια

Ο πυρηνικός σταθμός της Ζαπορίζια έχασε σήμερα την εξωτερική τροφοδοσία ηλεκτρικού ρεύματος για 20ή φορά από την έναρξη της στρατιωτικής σύγκρουσης στην Ουκρανία, όπως ανακοίνωσε σήμερα η Διεθνής Υπηρεσία Ατομικής Ενέργειας (IAEA).

Σύμφωνα με την IAEA, η ομάδα της στον σταθμό ενημερώθηκε ότι πρόβλημα στις εσωτερικές γραμμές ισχύος προκάλεσε την τελευταία αποσύνδεση της μοναδικής διαθέσιμης γραμμής.

Η υπηρεσία ανέφερε επίσης…

Διαβάστε περισσότερα