Ο υπουργός Εξωτερικών του Ομάν, Μπαντρ αλ-Μπουσαΐντι, δήλωσε ότι οι μελλοντικές ρυθμίσεις για τη διαχείριση των Στενών του Ορμούζ «δεν περιλαμβάνουν την επιβολή τελών διέλευσης».
Η δήλωση έγινε στο πλαίσιο των ισχυρισμών του Ιράν ότι σκοπεύει να εισπράττει πληρωμές για τις υπηρεσίες που παρέχει σε δεξαμενόπλοια και άλλα πλοία τα οποία επιθυμούν να διαπλεύσουν τα Στενά.
Ο αλ-Μπουσαΐντι πρόσθεσε πως «Έχουμε ιδιαίτερη ευθύνη…

