Με την ταινία του Στίβεν Σπίλμπεργκ «Ημέρα αποκάλυψης» (Disclosure Day) να προβάλλεται εδώ και λίγο καιρό στους κινηματογράφους, επανέρχεται ένα ερώτημα παλιό όσο και η ίδια η επιστημονική φαντασία: αν εξωγήινοι έφταναν στη Γη, θα έρχονταν για να μας κατακτήσουν, για να μας μελετήσουν… ή μήπως για να μας φάνε;
Η απάντηση στο παραπάνω ερώτημα, όπως επισημαίνει το The Conversation, αρχίζει αναγκαστικά με μια βασική διευκρίνιση: δεν υπάρχει…

