Ο υφυπουργός Εξωτερικών, Χάρης Θεοχάρης, εκπροσώπησε την Ελλάδα στη Διεθνή Διάσκεψη για την Ανασυγκρότηση της Ουκρανίας, που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη στο Γκντανσκ της Πολωνίας, υπογράφοντας Μνημόνιο Κατανόησης με την ουκρανική κυβέρνηση για την ενίσχυση της διμερούς συνεργασίας στην ανοικοδόμηση της χώρας.
Συμμετέχοντας σε κεντρικό πάνελ της Διάσκεψης, ο κ. Θεοχάρης τόνισε ότι η Ελλάδα στηρίζει σταθερά και…

