Τι λέει η ΠΟΕΔΗΝ για τον θάνατο της 36χρονης γιατρού στη Μυτιλήνη που μόλις είχε γεννήσει

Την οδύνη της ιατρικής και νοσηλευτικής κοινότητας της χώρας, για την απώλεια της 36χρονης γιατρού που εργαζόταν στο ΕΚΑΒ Μυτιλήνης και η οποία έχασε τη ζωή της μετά τον τοκετό του πρώτου της παιδιού, εκφράζει η ΠΟΕΔΗΝ, ζητώντας να αποδοθούν οι ευθύνες όπου υπάρχουν. 

Αξίζει να σημειωθεί ότι η 36χρονη γιατρός μόλις είχε γεννήσει το πρώτο της παιδί, ένα κοριτσάκι με φυσιολογικό τοκετό, ενώ μέχρι τους 6 μήνες της κύησης εργαζόταν…

Διαβάστε περισσότερα