Την οδύνη της ιατρικής και νοσηλευτικής κοινότητας της χώρας, για την απώλεια της 36χρονης γιατρού που εργαζόταν στο ΕΚΑΒ Μυτιλήνης και η οποία έχασε τη ζωή της μετά τον τοκετό του πρώτου της παιδιού, εκφράζει η ΠΟΕΔΗΝ, ζητώντας να αποδοθούν οι ευθύνες όπου υπάρχουν.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η 36χρονη γιατρός μόλις είχε γεννήσει το πρώτο της παιδί, ένα κοριτσάκι με φυσιολογικό τοκετό, ενώ μέχρι τους 6 μήνες της κύησης εργαζόταν…

