Στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ Θεσσαλονίκης μεταφέρθηκαν για παροχή πρώτων βοηθειών δύο ανήλικες οι οποίοι κατανάλωσαν αλκοόλ.
Πρόκειται για τρεις φίλες ηλικίας 15 χρόνων οι οποίες πήραν αλκοόλ από κατάστημα ψιλικών, της περιοχής Νεάπολης καταναλώνοντας μεγάλη ποσότητα.
Οι δύο διακομίσθηκαν στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ στη Θεσσαλονίκη, όπου τους παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες ενώ η 21χρονη εργαζόμενη στο κατάστημα ψιλικών συνελήφθη για…

