Θεσσαλονίκη: Παραδόθηκε στους πολίτες το νέο τμήμα της πεζοδρομημένης Αγίας Σοφίας

Παραδόθηκε σε κατοίκους και επισκέπτες το πρώτο κομμάτι της συνέχισης της πεζοδρόμησης της Αγίας Σοφίας, από την Τσιμισκή έως και τη Μητροπόλεως, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.

Οι εργασίες στο τμήμα αυτό ολοκληρώθηκαν και από σήμερα μπορούν να το διαβούν οι περαστικοί. Απομένουν μόνο κάποιες τελευταίες «πινελιές» που αφορούν την τοποθέτηση αστικού εξοπλισμού (κυρίως παγκάκια) και τη διαμόρφωση του περιγράμματος των…

Διαβάστε περισσότερα