Θεσσαλονίκη: Μέσα στο καλοκαίρι στην κυκλοφορία η επέκταση του Μετρό προς Καλαμαριά

Μέσα στο καλοκαίρι και «καλώς εχόντων των πραγμάτων», τέλη Ιουλίου θα δοθεί στην κυκλοφορία για εμπορική χρήση η επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης προς την Καλαμαριά, τόνισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρίστος Δήμας.

Μετά τη σύσκεψη που είχε με την ηγεσία της Ελληνικό Μετρό και στελέχη της αναδόχου κοινοπραξίας για την παρακολούθηση της πορεία των εργασιών, επισήμανε ότι «κατασκευαστικά το Μετρό είναι έτοιμο είναι…

Διαβάστε περισσότερα