Θεσσαλονίκη: «Είχε προσπαθήσει να με πνίξει» – Τι υποστήριξε η 29χρονη που μαχαίρωσε τον 24χρονο

Θύμα ενδοοικογενειακής βίας καταγγέλλει πως είχε πέσει η 29χρονη που κατέληξε να μαχαιρώσει τον 24χρονο σύντροφό της στη Θεσσαλονίκη, όπως υποστήριξε η δικηγόρος της κατηγορούμενης.

«Η εντολέας μου δεν είναι μια γυναίκα η οποία εντελώς αναίτια όπως εσφαλμένα διαδίδεται έχει επιτεθεί στον σύντροφο της. Αντιθέτως μιλάμε για ακόμα ένα θύμα ενδοοικογενειακής βίας» όπως σημείωσε η συνήγορος Μαργαρίτα Συμεωνίδου.

Σύμφωνα με την…

Διαβάστε περισσότερα