Για τις 24 Ιουλίου έχει προγραμματιστεί η έναρξη καταβολής του μερίσματος χρήσης 2025, το οποίο θα είναι αυξημένο κατά 50% σε σχέση με το 2024, στα 0,60 ευρώ/μέτοχη, σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε ο Πρόεδρος της ΔΕΗ, Γιώργος Στάσσης, κατά τη διάρκεια της Γενικής Συνέλευσης της εταιρείας.
Μάλιστα, σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΔΕΗ στόχος είναι αύξηση μερίσματος στα 1,4 ευρώ ανά μετοχή μέχρι το 2030.
Για το 2026, η ΔΕΗ επιβεβαιώνει τους στόχους…

