Στη σύλληψη ενός 21χρονου προχώρησαν την Παρασκευή το βράδυ αστυνομικοί των Ομάδων Ελέγχου & Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων (Ο.Ε.Π.Τ.Α.) της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής, όταν εντοπίστηκε να οδηγεί με ταχύτητα διπλάσια από το επιτρεπόμενο όριο.
Σύμφωνα με την αστυνομία, ο 21χρονος οδηγός αυτοκινήτου εντοπίστηκε χθες το βράδυ (26-6-2026) επί της Ν.Ε.Ο. Αθηνών – Λαμίας στην περιοχή της Κηφισιάς, να κινείται με ταχύτητα 210 χλμ/ώρα.
Έτρεχε…

