Συνέχεια δόθηκε σήμερα Παρασκευή (26/06) στη δίκη για την υπόθεση θανάτου του τρίχρονου Άγγελου, που κακοποιήθηκε βάναυσα από τη μητέρα και τον σύντροφό της, στο Ηράκλειο της Κρήτης.
Σημειώνεται ότι σήμερα ήταν προγραμματισμένες οι απολογίες της μητέρας και του 44χρονου τότε συντρόφου της, ωστόσο ο τελευταίος επικαλούμενος λόγους υγείας δεν βρέθηκε στα δικαστήρια.
Η δίκη ξεκίνησε με την κατάθεση καθηγητή Ψυχιατρικής, που…

