Μέχρι τις 17 Ιουλίου παρατείνεται η καταληκτική ημερομηνία ολοκλήρωσης για όλα τα προγράμματα «Εξοικονομώ» που υλοποιούνται μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Ενέργειας και Περιβάλλοντος το πρωί της Παρασκευής (26/06).
Η παράταση αφορά τα εξής προγράμματα:
Εξοικονομώ 2021
Εξοικονομώ 2023
Εξοικονομώ – Ανακαινίζω για Νέους
Εξοικονομώ 2025
Εξοικονομώ – Επιχειρώ & Αλλάζω Συσκευή στις…

