Νόμο που προβλέπει την κατάργηση του «Γραφείου Προστασίας της Κυριαρχίας», κατέθεσε το κυβερνών κόμμα Tisza της Ουγγαρίας. Ο οργανισμός είχε συσταθεί από την κυβέρνηση Όρμπαν για να αξιολογεί τους κινδύνους που προέρχονταν από την «αδικαιολόγητη πολιτική ανάμειξη» ξένων οργανισμών.
«Το Sovereignty Protection Office δεν προσφέρει δημόσια υπηρεσία και η δημιουργία του εξυπηρετούσε σαφείς πολιτικούς στόχους», σύμφωνα με το νομοσχέδιο που…

