Πραγματοποιήθηκε το πρωί της Παρασκευής (26/06/26) στο ΚΕΝ Λαμίας – ΚΕΥΠΚΕΥΠ, η ορκωμοσία των νεοσύλλεκτων ανδρών και γυναικών της 2026 Β’/ΕΣΣΟ.
Η ορκωμοσία πραγματοποιήθηκε παρουσία του Υφυπουργού Εθνικής Άμυνας Θανάση Δαβάκη, του Αρχηγού ΓΕΣ Αντιστράτηγου Γεώργιου Κωστίδη, του Γενικού Επιθεωρητή Στρατού Αντιστράτηγου Σταύρου Παπασταθόπουλου, των τοπικών αρχών και πολλών συγγενών.
Η τελετή Ορκωμοσίας των Νεοσύλλεκτων…

