«Όχι» στην πρόταση της πόλης να θέσει υποψηφιότητα για τη διοργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων του 2036, του 2040 ή του 2044 είπαν για δεύτερη φορά οι δημότες του Αμβούργου, στο δημοψήφισμα που πραγματοποιήθηκε σήμερα.
Την απογοήτευσή τους εξέφρασαν οι αρχές της πόλης και οι επιχειρηματίες.
Όπως μετέδωσε νωρίτερα απόψε η Ραδιοτηλεόραση Βόρειας Γερμανίας NDR, το 54,9% ψήφισε «όχι», ενώ «ναι» ψήφισε το 45,1%.
«Λυπάμαι βαθιά για το αποτέλεσμα….

