O πρίγκιπας Ουίλιαμ πήγε σε εκδήλωση για το κλίμα στο Λονδίνο με ηλεκτρικό λεωφορείο

Ο Πρίγκιπας της Ουαλίας συμμετείχε σε εκδήλωση στο Guildhall του Λονδίνου στο πλαίσιο της London Climate Action Week, επιλέγοντας να φτάσει με ηλεκτρικό λεωφορείο, σε μια συμβολική κίνηση υπέρ της βιώσιμης μετακίνησης και της αντιμετώπισης της κλιματικής κρίσης. Η εκδήλωση επικεντρώθηκε στην πρόοδο του Earthshot Prize και στις πρακτικές λύσεις για την προστασία του περιβάλλοντος.

Συμμετοχή στην London Climate Action Week

Ο Πρίγκιπας Ουίλιαμ βρέθηκε στο…

Διαβάστε περισσότερα