«Το θέατρο για μένα πρέπει να θέτει ερωτήματα», λέει ο Χρήστος Θεοδωρίδης, ενώ πιστεύει πως «η ύπαρξη του θεάτρου είναι πολιτική».
«Κατ’ αρχάς, νομίζω ότι το θέατρο από μόνο του είναι πολιτικό, γιατί είναι από τους τελευταίους τόπους, αν όχι o τελευταίος, στον οποίο διακινούνται ελεύθερα και χωρίς, ας πούμε, εμπόδια, οι ιδέες μεταξύ σκηνής και κοινού.
Δηλαδή, είναι ένα μέρος όπου απρόσκοπτα, για δύο, δυόμισι, τρεις, μία ώρα, μπορεί ο…

