Την αποχώρησή τους από τη Νέα Αριστερά ανακοίνωσαν με επιστολή τους επτά βουλευτές και συνολικά 150 στελέχη του κόμματος, σημειώνοντας ότι «ο κύκλος που άνοιξε πριν από δύο χρόνια έχει φτάσει στα όριά του» και κάνοντας λόγο για μια «δύσκολη απόφαση».
Η αποχώρηση των Αλέξη Χαρίτση, Έφης Αχτσιόγλου, Νάσου Ηλιόπουλου, Δημήτρη Τζανακόπουλου, Θεανώς Φωτίου, Μερόπης Τζούφη και Χουσεΐν Ζεϊμπέκ συνεπάγεται αυτομάτως και τη διάλυση…

