Τις συνθήκες θανάτου της 36χρονης γιατρού που έχασε τη ζωή της από επιπλοκές λίγο μετά τον τοκετό της στη Μυτιλήνη, διερευνούν οι γιατροί.
Η 36χρονη γέννησε με φυσιολογικό τοκετό στο Νοσοκομείο Μυτιλήνης την περασμένη Παρασκευή 19 Ιουνίου.
Λίγες ώρες μετά εμφάνισε πυρετό και η κατάστασή της επιδεινώθηκε. Τη Δευτέρα (22/6) εισήχθη στη ΜΕΘ και τελικά την Τρίτη (23/6) οι γιατροί αποφάσισαν να τη διασωληνώσουν και να πραγματοποιηθεί η…

