Στην πρώτη αποστολή Έλληνα αστροναύτη στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό αναφέρεται σε νέο του βίντεο στα κοινωνικά δίκτυα ο Κυριάκος Μητσοτάκης.
Ειδικότερα, με φόντο στιγμιότυπα από τη συνάντησή του με τον Έλληνα αστροναύτη Αδριανό Γολέμη, ο Πρωθυπουργός τονίζει: «Για πρώτη φορά στην ιστορία της η Ελλάδα κάνει το επόμενο μεγάλο της βήμα, όχι στη Γη, αλλά στο διάστημα».
Όπως προσθέτει, «μέχρι σήμερα η Ελλάδα στο διάστημα στέλνει…

