Έντονα τηλεπικοινωνιακό χρώμα έχουν τα έργα πληροφορικής που χρηματοδοτήθηκαν από το Ταμείο Ανάκαμψης και γενικότερα τον δημόσιο τομέα την τελευταία εξαετία με τον όμιλο ΟΤΕ, τη Nova και τη Vodafone να είναι μεταξύ των μεγάλων «νικητών», ενώ την πεντάδα συμπληρώνουν η Netcompany (πρώην Intrasoft) και η Unisystems.
Σύμφωνα με όσα ανέφερε πριν από μερικές μέρες ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Cosmos Business Systems, Δημήτρης Δαφνής, το συνολικό ύψος…

