Τη δική του εκδοχή για τον λόγο που προσπάθησε να μπει στο δωμάτιο της Μάρως Κοντού φέροντας μάλιστα επάνω του ένα μαχαίρι, έδωσε ο 93χρονος που το βράδυ της Τετάρτης (25/6) σκόρπισε τον τρόμο στο νοσοκομείο Αττικόν.
Ο ίδιος μιλώντας στο MEGA ισχυρίζεται ότι δεν μπήκε στο δωμάτιο της αγαπημένης ηθοποιού, για να της κάνει κακό, ενώ σημείωσε ότι πάντα κουβαλάει ένα μαχαίρι για την προστασία του, επειδή μένει στον Άγιο…

