Καταδίκη τριών σωφρονιστικών υπαλλήλων για επισκεπτήριο εν μέσω κορονοϊού στις φυλακές Νιγρίτας

Τρεις σωφρονιστικοί υπάλληλοι καταδικάστηκαν σε ποινές φυλάκισης τριών και τεσσάρων ετών, καθώς κρίθηκαν ένοχοι για δωροληψία, πράξη συνδεόμενη με παράνομο επισκεπτήριο που πραγματοποίησε σύζυγος κρατούμενου στις φυλακές Νιγρίτας Σερρών, τον Μάιο του 2020, παρά την απαγόρευση επισκεπτηρίων που ίσχυε λόγω της πανδημίας του κορονοϊού.

Η υπόθεση αποκαλύφθηκε έπειτα από βιντεοληπτικό υλικό από το κλειστό κύκλωμα ασφαλείας…

Διαβάστε περισσότερα