Υποπτο για κανιβαλισμό θεωρούν οι αστυνομικές αρχές στην Ουγγαρία ένα 30χρονο εργαζόμενο σε νοσοκομείο, καθώς βρήκαν ανθρώπινα μέλη στο σπίτι του.
Η αστυνομία στην Ουγγαρία ανακοίνωσε σήμερα ότι ερευνά έναν αχθοφόρο νοσοκομείου ως ύποπτο για συλλογή και αποθήκευση μελών σώματος στο διαμέρισμά του για προσωπική κατανάλωση.
Η εικαζόμενη περίπτωση κανιβαλισμού από τον 30χρονο φέρεται να συνέβη στην πρωτεύουσα…

