Ισχυρές επίγειες και εναέριες δυνάμεις επιχειρούν για την κατάσβεση της πυρκαγιάς που εκδηλώθηκε την Δευτέρα (22/6) σε δασική έκταση στην περιοχή Ακραίφνιο Βοιωτίας.
Αυτή την ώρα όπως έγινε γνωστό, άνοιξε η κυκλοφορία την Εθνικό οδό Αθηνών – Λαμίας στο τμήμα από το Κάστρο έως τη Θήβα που είχε κλείσει νωρίτερα λόγω των πυκνών καπνών στην περιοχή.
Ο δήμαρχος Ορχομενού Γιώργος Τζαβάρας μιλώντας στον ΑΝΤ1 δήλωσε πως η φωτιά είναι…

