Εξιτήριο από το νοσοκομείο Ιωαννίνων πήραν οι δύο χειριστές του πυροσβεστικού ελικοπτέρου το οποίο βυθίστηκε κατά την διάρκεια υδροληψίας από τη λίμνη Αώου στο Μέτσοβο.
Οι δύο πιλότοι του μισθωμένου πυροσβεστικού ελικοπτέρου, ένας Έλληνας και ένας Αυστραλός, οι οποίοι συμμετείχαν σε κατάσβεση πυρκαγιάς τα Γρεβενά, χθες το βράδυ πήραν εξιτήριο καθώς δεν αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα υγείας.
Όπως ανέφεραν οι θεράποντες…

